ΥΛΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΤΟΥΣ ΛΑΙΚΟΥΣ ΧΟΡΟΥΣ
Η υλη ειναι εγκεκριμενη απο το Εθνικο Συμβουλιο Χορου Ελλαδος και τα Μελη αυτου και ειναι η υλη αυτη των: Καββαδα Γρηγορη – Καραβα Δημητρη
Στους Λαικους Χορους, προς το παρων, υπαρχουν μονο δυο επιπεδα Επαγγελματικων Εξετασεων:
-ΔΑΣΚΑΛΟΥ
-ΕΞΕΤΑΣΤΟΥ
Στο Επιπεδο “Εξεταστου”, ο/η υποψηφιος/α θα μπορει να αναπτυσσει και προσωπικες αποψεις, η να χρησιμοποιησει και αλλες κινησεις η βηματα, εκτος των οσων αναφερονται παρακατω.
Α.- ΖΕΙΜΠΕΚΙΚΟΣ
(Ρ Υ Θ Μ Ο Σ 9/8)
1.-ΒΑΣΙΚΟ ΒΗΜΑ – ΑΡΙΣΤΕΡΗ & ΔΕΞΙΑ ΣΤΡΟΦΗ (ΠΕΡΠΑΤΗΤΗ)
2.-ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ
3.-ΚΟΡΤΕ
4.-ΠΕΡΠΑΤΗΤΗ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΣΤΡΟΦΗ (ΜΕ CROSS)
5.-ΔΙΠΛΕΣ ΑΡΙΣΤΕΡΕΣ & ΔΕΞΙΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ
6.-ΔΙΠΛΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΚΑΘΙΣΜΑ
7.-ΔΙΠΛΗ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΣΤΡΟΦΗ ΜΕ ΠΛΑΪΝΟ ΨΑΛΙΔΙ
8.-ΔΙΠΛΟ ΨΑΛΙΔΙ ΕΜΠΡΟΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΔΗΣΗ
9.-ΜΕΣΑ – ΕΞΩ ΜΕ ΔΕΞΙΑ ΣΤΡΟΦΗ
10.-ΔΕΞΙΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕ RONDE
11.-«ΜΑΓΚΙΚΟ» ΜΕ ΗΜΙΚΑΘΙΣΜΑ
12.-«ΦΙΝΑΛΕ»
Β.- ΧΑΣΑΠΙΚΟΣ
(ΡΥΘΜΟΣ 4/4)
1.-ΠΛΑΙΝΑ ΒΗΜΑΤΑ
2.-ΒΑΣΙΚΟ ΒΗΜΑ
3.-ΤΡΙΠΛΑ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ ΕΜΠΡΟΣ & ΠΛΑΙ
4.-ΠΛΑΙΝΕΣ ΑΝΑΠΗΔΗΣΕΙΣ ΜΕ ΒΑΣΙΚΟ
5.-ΨΑΛΙΔΙ
6.-ΜΕΣΑ – ΕΞΩ ΠΡΟΣΟΧΗ
7.-ΝΑΥΤΙΚΟ (ΜΕ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΡΙΝ)
8.-ΤΡΙΠΛΗ ΚΛΩΤΣΙΑ ΕΜΠΡΟΣ
9.-ΜΕΣΑ – ΕΞΩ ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΜΕ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ
10.-ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΣΤΡΟΦΗ ΜΕ ΒΗΜΑΤΑ
11.-ΜΕΣΑ – ΕΞΩ ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΜΕ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ (ΒΗΜΑ 9-ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ)
12.-ΤΡΙΠΛΟ ΚΟΡΤΕ ΜΕ ΣΤΡΟΦΗ
13.-ΣΤΡΟΦΗ ΒΑΣΙΚΟΥ ΜΕ ΑΡΙΣΤΕΡΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ (ΣΤΑΥΡΩΤΗ & ΕΛΕΥΘΕΡΗ)
14.-ΤΕΤΡΑΠΛΟ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟ ΠΛΑΪΝΟ
Γ.- ΧΑΣΑΠΟΣΕΡΒΙΚΟΣ
(Ρ Υ Θ Μ Ο Σ 2/4)
1.-ΒΑΣΙΚΟ BHMA : Α.-ΠΕΡΠΑΤΗΤΟ
Β.-ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΒΑΣΙΚΟ
2.-ΒΑΣΙΚΟ ΜΕ ΑΝΑΠΗΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΛΩΤΣΙΑ
3.-ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΣΤΡΟΦΗ
4.- ΔΙΠΛΟ ΚΟΥΤΣΟ ΔΕΞΙΑ
5.-ΣΤΑΥΡΩΤΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΕΜΠΡΟΣ-ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΜΕ ΠΙΣΩ ΒΗΜΑΤΑ
6.-ΠΛΑΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ & ΣΤΑΥΡΩΜΑ
7.-ΔΙΠΛΟ ΔΕΞΙΟ ΚΑΘΙΣΜΑ
8.-ΓΡΗΓΟΡΟ ΜΕΣΑ – ΕΞΩ
9.-ΠΛΑΙΝΗ ΔΙΠΛΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΚΛΩΤΣΙΕΣ ΕΜΠΡΟΣ
10.-ΜΟΝΟ ΨΑΛΙΔΙ ΕΜΠΡΟΣ
Δ.- ΣΥΡΤΑΚΙ
ΧΟΡΟΓΡΑΦΙΑ ΜΑΞΙΜΟΥΜ 3 ΛΕΠΤΩΝ ΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΙΝΗΣΕΩΝ, ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΧΟΡΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΥΛΗ
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ :
ΘΑ ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΤΑ ΕΞΗΣ :
1.- ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΧΟΡΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΒΗΜΑΤΩΝ
2.- ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
3.-ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΓΝΩΣΕΙΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΩΝ ΛΑΙΚΩΝ ΧΟΡΩΝ (ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΥΣ ΧΟΡΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ, ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ «ΙΣΤΟΡΙΑ ΧΟΡΩΝ»).